მეშვიდე დღე
გავეცანი დიფერენცირებულ სწავლებას-ძლიერ,არაქართველ,სსსმ მოსწავლეებთან მუშაობა
ბლუმის ტაქსონომია
გარდნერის მატრიცა
გაავანალიზე თვითრეგურილების ხელშემწყობი ფაქტორები,
განვიხილე სხვადასხვა პროექტების ნიმუშები
დავხვეწე ჩემი პროექტის გეგმა
კარგია.
გავეცანი დიფერენცირებულ სწავლებას-ძლიერ,არაქართველ,სსსმ მოსწავლეებთან მუშაობა
ბლუმის ტაქსონომია
გარდნერის მატრიცა
გაავანალიზე თვითრეგურილების ხელშემწყობი ფაქტორები,
განვიხილე სხვადასხვა პროექტების ნიმუშები
დავხვეწე ჩემი პროექტის გეგმა
კარგია.
Комментариев нет:
Отправить комментарий